Heroes Of Our Time

Musikblogg

Sabaton Splittras

Kategori: Allmänt

Mina vänner, jag hade fel! Jag var så säker på att det bara var rykten. Jag trodde inte att det kunde vara sant!
Men ack vad jag bedrog mig! När jag loggade in på facebook denna fredags kväll så ser jag rubrikerna från både Rocknytt och Sabatons officiela Facebook "SABATON SPLITTRAS"
"Neeej!! Varför??" är det första jag tänker. Nu är det ju som så att bandet lägger ju inte ner men det är fortfarande skit tråkigt eftersom alla nuvarande medlemmar har varit med ända från start.
Det som kommer att hända nu är alltså att sångaren Joakim Brodén och bassisten Pär Sundström kommer att fortsätta med Sabaton med ersättare för gittaristerna Rickard Sundén och Oskar Montelius,
trummisen Daniel Mullback och keyboardisten Daniel Myhr.
Då återstår alltså att se vilka dom nya medlemmarna kommer att bli och om dom andra medlemmarna kommer att hitta på några nya musikaliska projekt.
Den som lever får se antar jag...
//KP

Kommentarer


Kommentera inlägget här: