Heroes Of Our Time

Musikblogg

Hej!

Kategori: Allmänt

Hej och Välkomna till denna lilla blogg som jag har valt att kalla för "Heroes Of Our Time". Det råkar också vara namnet på en låt av brittiska Power Metal bandet DragonForce. Redan nu så kanske det är någon som kan gissa att det är musik som kommer att va det stora huvudämnet här.
Musik är nämligen ett av mina största intressen. Har tidigare spelat i lite olika band. Keyboard är huvudinstrumentet.
Därför har jag tänkt att vidareutveckla detta intresse och bestämde mig därför för att börja skriva om musik.
Hur allt kommer att bli det vet jag inte i nuläget men jag har tänkt mig att skriva om lite olika band, recensera deras kommande album etc.
Den som lever får se helt enkelt!
Frågor? Synpunkter? Allt är välkommet! :)
//KP

Kommentarer


Kommentera inlägget här: